's Nachts je mobiele telefoon opladen is niet zonder risico. De brandweer en het brandwondencentrum waarschuwen voor het gevaar van het opladen van je mobiele telefoon in bed.

Vannacht was het weer raak, er onplofte een powerbank in bed van een 15-jarige Belg:

Met de campagne #BeUnplugged wordt het gevaar van 's nachts opladen onder de aandacht gebracht. Je telefoon onder je kussen leggen is niet verstandig, ook loop je meer risico op brand bij het gebruik van namaak opladers. Goed in de gaten houden dus!